Hoe werkt het?

Stap 1

Reparatie aanmelden

Meld uw horloge via onze website aan, ook als u het horloge langs komt brengen. Alle gegevens zijn dan bekend voor een snellere reparatie. Na het aanmelden ontvangt u een bevestiging e-mail met uw reparatienummer.

Stap 2

Reparatie versturen

Nadat u het horloge heeft aangemeld voor reparatie, ontvangt u een reparatienummer per e-mail. Graag het reparatieformulier uitprinten en met het horloge meesturen. Heeft u geen printer ? Schrijf het reparatienummer in het leveradres:

Horlogerepareren.nl

Reparatienummer:
Pieter Lieftinckweg 11
1505 HX  Zaandam
Tel: 075 – 6707075 (optie 2)
E-mail: info@horlogerepareren.nl

Verpakking instructies

Zorg dat uw horloge goed verpakt is en voeg het reparatieformulier bij het horloge toe. U kunt ook het horloge langs brengen tijdens kantooruren (8.30 t/m 17.30, maandag t/m vrijdag). Klik hier voor onze contactgegevens. U draagt zelf zorg voor de verzendkosten en bent verantwoordelijk voor de verzending. Let op: schrijf zorgvuldig en zorg dat het adres duidelijk is weergegeven, zodat uw pakket niet zoek raakt. Zorg dat het horloge goed verpakt is, (geen enveloppe) en niet kan beschadigen tijdens het transport naar ons atelier. Gebruik hiervoor NIET de originele horloge box. Tijdens het reparatie proces worden deze in het reparatie atelier gescheiden en is er helaas de mogelijkheid dat deze zoek raakt. Wij kunnen deze dan niet vervangen. Stuur enkel de onderdelen mee welke nodig zijn voor de reparatie. (voorbeeld: extra schakels of dergelijke hebben we niet nodig als deze niet nodig zijn voor de reparatie). Stuur altijd een kopie van de aankoopbon of het garantiebewijs mee. U kunt een foto uploaden om het mankement aan het horloge te verduidelijken.

Stap 3

U ontvangt een prijsopgave

Zodra het horloge bij ons binnen is, krijgt u een bevestigingsmail. Wij gaan daarna direct aan de slag met het maken van een prijsopgave. U krijgt per e-mail een vrijblijvende prijsopgave. Indien we naar de prijs en beschikbaarheid van onderdelen moeten zoeken, kan het maken van een prijsopgave tot één week duren. U heeft dan de keuze om akkoord of niet akkoord te gaan, zie onderstaande stappen.

Stap 4

Akkoord prijsopgave

Indien u akkoord gaat met de prijsopgave, dan kunt u betalen via iDeal op de website. Als uw reparatie klaar is, dan ontvangt u de update ook per e-mail. Het gerepareerde horloge wordt naar u verzonden via PostNL met een Track & Trace nummer om eenvoudig je pakketje te volgen. U kunt het horloge ook ophalen, zie adres.

Garantie reparaties
– 1 jaar garantie op de reparatie
– 2 jaar garantie op een servicebeurt

Stap 5

Niet akkoord prijsopgave

Indien u niet akkoord gaat met de prijsopgave, maar u wilt het horloge wel ongerepareerd terug. Dan betaalt u alleen de onderzoek- en verzendkosten: 15 + 7.50 = 22.50 EUR. Het ongerepareerde horloge wordt naar u verzonden via PostNL met een Track & Trace nummer om eenvoudig je pakketje te volgen. U kunt het horloge ook ophalen, zie adres.

Stap 5

Niet akkoord prijsopgave

Indien u niet akkoord gaat met de prijsopgave en u wilt het horloge ook niet terug. Dan recyclen wij uw horloge en hier zijn voor u geen kosten aan verbonden.

Stap 6

Reparatie onder garantie

Als uw reparatie onder garantie valt, dan betaalt u bij ons alleen de verzendkosten €7.50.-.

© Reparaties - Gemaakt door Cees en Co